keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

MAKIA




Miks mulla on ihan sellanen olo että tänään on torstai? Ehkä ihan hyvä ettei, perjantaina odottaa koe kirjallisuuden historiasta ja mä en oo avannutkaan kirjaa. En käsitä miten suunnittelin selviytyväni lukiosta, kun jo ysiluokan tahti tuntuu musta aaivan liian nopealta! Missä vaiheessa mun kuuluu muka keretä tekemään jotain, kun kokeita ja päättötöitä tuntuu tulevan ovista ja ikkunoista.. 

Päälle mulle eksy tänään ruutupaitaa ja neuletta! Tykkäsin ite kyllä kovasti, tosin musta toi asu on ehkä enemmän syksyinen ku keväinen. Olalla kulki mukana Helsingistä ostettu Makian kangaskassi, ärsyttää ku se sotkeutu heti johonki kuraan eikä puhistunu ees pesukoneessa, argh. 

Nyt mä jatkan iltaani läksyjen ja kokeisiin luvun parissa (lue: alotan Weeds- maratonin heti kun saan katsontaseuraa) , heipat!

2 kommenttia:

  1. Löysin tänne Iidan "mainostuksen" jälkeen, hyvä että löysin sillä sun blogi on aivan ihana!! :-)

    http://elviiraoona.blogspot.fi/

    VastaaPoista